Formidling

Vi skulle lage en opplæringsfilm til Pen Tool i Adobe Illustrator. Det var en ny utfordring å prøve og være tydelig nok og ikke nøle for mye. Når man står foran en forsamling og instruerer, er det helt annerledes enn når man skal lage et skjermopptak. Prosessen her, var først å øve meg i programmet og bestemme meg for hvor mye jeg skulle vise. Så måtte jeg tenke på mottakeren, leve meg inn i hvilken rekkefølge jeg skulle vise det i, og hvilket tempo. Til slutt gjorde jeg skjermopptaket på nytt og på nytt, helt til det ble akseptabelt. Her er resultatet.

Leave a Reply

